Monday 24 December 2012

Sankanje- Mariensee

Mariensee se nalazi u neposrednoj blizini Mönichkirchena, kojeg sam već opisao kao destinaciju za planinarenje. I Mönichkirchen i Mariensee, međutim, su također odlične destinacije za sankanje, a naravno i skijanje.


Ja sam s porodicom i prijateljima došao s namjerom sankanja. U Mönichkirchenu, a također i u Mariensee postoje žičare i sniježni topovi. Korištenje žičare preporučujem, jer omogućava više vremena za uživanje na snijegu. Mi smo u par navrata oprobali i penjanje i uspon žičarom. Dok smo se penjali više puta su nas prošla dva skijaša koji bi se uvijek iznova popeli na vrh skijaške staze (i to na skijama) prolazeći pored nas, zatim bi se spustili i ponovo na vrh pored nas. Činilo se kao da su čak u boljoj kondiciji od nas.

Na oba mjesta (Mönichkirchen i Mariensee) nakon planinske stanice žičare, dalje smo se penjali i pješe. Iznad planinskih stanica se nalaze i  blaže nizbrdice koje su nagodnije za sankanje s malom djecom, dok je područje skijaških staza dosta zahtjevnije, kako za penjanje tako i za spuštanje.

Na karti ispod možete vidjeti plan područja kao i neke impresije zabilježene našim objektivima. Ukoliko posjetite stazu u Mariensee, možda ćete pronači  i štapove za penjanje koje sam tamo izgubio početkom 2011. godine.  Više o ovom regionu možete naći OVDJE.








No comments:

Post a Comment